Ofte stillede spørgsmål

 

Nedenfor har vi samlet svarene på en række af de oftest stillede spørgsmål:

Vis Hvordan fungerer madordningen?


Du kan vælge en engangslevering eller en fast leveringsordning.

Vores faste leveringsordning fungerer som en abonnementsordning. Du vælge, om du vil have mad leveret hver uge, hver 2. uge, eller hver 3. uge.

Vi sender dig lørdagen inden bestillingsfristen en mail med forslag til næste uges menu.

Du kan altid afmelde enkelte uger, eller stoppe din abonnementsordning, under "Min profil". Der er ingen binding.

Maden vil blive leveret ca. en uge efter, du har bestilt. 

Har du valgt engangslevering, men ønsker at ændre dette eller genbestille mad, kan det først gøres, efter du har modtaget din første levering. 

Bemærk venligst, at vi på nuværende tidspunkt ikke leverer mad til ikke-brofaste øer.

Vis Hvordan leveres maden?


Vores chauffører leverer dine madretter på hverdage mellem kl. 08.00 – 18.00. Vi leverer som udgangspunkt dine madretter til hoveddøren.

Maden, vi leverer, er færdigtilberedt, og af hensyn til fødevaresikkerheden, skal du, som udgangspunkt, være hjemme til at modtage din mad. Er du ikke hjemme til at modtage maden, er det vigtigt, at du har en aftale om, hvor din mad kan afleveres på forsvarlig vis. Du kan i forbindelse med din oprettelse som kunde noterer, hvor du, i disse tilfælde, ønsker din mad leveret.

Læs mere om levering i vores handelsbetingelser.

Vis Hvad koster maden?


Komplet hovedret til 1 person: 59 kr.

Forret/ dessert til 1 person: 23 kr.

Kød og sovs til 2-3 personer: 109 kr.

Tarteletfyld til 3-4 personer: 105 kr.

Kartoffelmos: 60 kr.

8 frikadeller: 95 kr.

 

Vis Hvad koster leveringen?


Leveringen er gratis.

Når du opretter dig som kunde, betaler du et opstartsgebyr for emballage på 45 kr. Gebyret er et engangsbeløb, som dækker over den emballage, vi anvender i forbindelse med leveringen, i form af papkasse og/eller termokasser. 

Læs mere om dette i vores handelsbetingelser.

Vis Hvordan betaler jeg?


Du betaler med betalingskort.

Når du opretter dig som bruger, skal du oplyse dine betalingsoplysninger, som vi gemmer til fremtidige bestillinger. Betalingen sker via en sikker forbindelse gennem en betalingsaftale med QuickPay, der er godkendt af NETS. Betalingen sker først den dag, du får din mad leveret. 

Læs mere om vores betaling og abonnementsordningen i vores handelsbetingelser.

Vær opmærksom på, at hvis du allerede er kunde hos os, og du er oprettet til betalingsservice, skal du selv afmelde det hos PBS.

Vis Hvordan opbevarer jeg maden?


Du opbevarer maden i dit køleskab ved højst 5°C.

Vis Hvordan opvarmer jeg min mad?


Du kan varme maden både i mikrobølgeovn og almindelig ovn. Emballagen er beregnet til begge dele. Du modtager sammen med maden en udførlig opvarmningsvejledning.

Se opvarmningsvejledningen.

Vis Hvordan opsiger jeg mit abonnement?


Du opsiger dit abonnement ved at gå ind under ”Min Konto” eller kontakter kundeservice på tlf. 70 70 26 46 eller via kundeservice@ddm.dk. Du vil efterfølgende modtage en bekræftelse på din opsigelse pr. mail.

Vis Hvordan afbestiller jeg min mad, eller sætter mit abonnement på pause?


Du kan foretage ændringer til din madleveringsordning ved at gå ind under "Min konto".

Deadline for afbestilling og pause i madleveringen fremgår af den mail, du modtager hver lørdag, som indeholder forslag til næste uges menu. Er du i tvivl, så gå ind under ”Min Konto” eller kontakt kundeservice på tlf. 70 70 26 46 eller via kundeservice@ddm.dk.